Модуль 7-8.
Опрацювання даних модулів спонукало мене до
обміркування, як саме створення прикладу учнівської роботи, створення системи
оцінювання та диференціація навчання допоможуть мені покращити
методику навчання, а також впевнило, що здійснення роботи над
прикладом учнівської роботи вимагають:
• відповідей на Основні запитання;
• демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями;
• демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів;
• зв’язків із реальним світом, життям учнів;
• відповідного та ефективного використання ІКТ.
• відповідей на Основні запитання;
• демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями;
• демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів;
• зв’язків із реальним світом, життям учнів;
• відповідного та ефективного використання ІКТ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий