Модуль 6.
Цей модуль допоміг мені
поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо
спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
· допомагати
учням, які мають питання з теми дослідження або захворіли, але бажають приймати
участь у проекті;
· організовувати
роботу учнів по видозміні, доповненю та видаленню контенту інших, критично та
конструктивно відповідати на ідеї однолітків на ресурсах для спільної роботи -
вікі-статтях;
· здійснювати
аналіз очікувань учнів від роботи в проекті, яка на них чекає та їх побажань
щодо ролей в групах, їхнього бажання/небажання працювати у проекті, дізнатися
про їх рівень обізнаності з технологіями веб 2.0 тощо.
Проте, я вважаю, що активне
використання учнями Інтернету може завести їх на інші, не зовсім бажані сайти,
на яких пропагується насилля, порнографія, суїцид, тощо. Чи не будуть вони,
замість того, щоб редагувати вікі-статтю, створену однокласниками,
переглядати інші сторінки сайтів з
небажанним змістом? Що ми можемо почути від батьків дітей?
Дуже
сподобалась робота з формами та налаштуванням блогу. Багато цікавого дізналась.
Навчилась працювати з гаджетами тощо.
Стосовно
даної роботи у мене сумнівів не було. Все вдалось. Але є чого досягати.
З’явились амбітні цілі щодо використання блогу!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий